Oficjalny portal Urzędu Gminy w Bytowie

Urząd Miejski
w Bytowie


Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa

Powiększ tekst Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj


Kapitał ludzki

2 lutego 2009
Gmina Czarne – Lider Projektu wraz z Gminami partnerskimi: Gminą Człuchów, Gminą Tuchomie, Gminą Lipnica , Miastem i Gminą Miastko oraz Miastem i Gminą Bytów realizuje projekt „Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego ”, którego celem jest wzrost jakości usług publicznych świadczonych przez jednostki administracji samorządowej biorących udział w projekcie.

W wyniku realizacji projektu jego uczestnicy zamierzają osiągnąć cele szczegółowe:

  1. poprawę jakości obsługi klienta,
  2. kreowania i wdrożenia postaw oraz kompetencji związanych z etosem urzędnika publicznego,
  3. umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy specjalistycznej i technologii informatycznych,
  4. stworzenie zespołów współpracy i wymiany wiedzy między pracownikami wewnątrz urzędu oraz między gminami uczestniczącymi w projekcie.

Projekt jest dofinansowany zgodnie z zawartą z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie umową nr UDA-POOKL.05.02.01-00-010/08-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre Rządzenie. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

W projekcie zaplanowano 25 szkoleń i objęcie szkoleniami 200 urzędników z sześciu Jednostek Samorządu Terytorialnego na terenie powiatów: człuchowskiego i bytowskiego. Zakres tematyczny szkoleń uwzględnia analiza potrzeb urzędników przeprowadzona w miesiącach marzec-kwiecień 2008r.w urzędach gmin na obszarze geograficznym projektu. Wyniki badań umożliwiły zaproponowanie kompleksowego wsparcia dla urzędników odpowiednio do stanowiska pracy.

Projekt uzyskał wysoką ocenę merytoryczną Komisji Oceny Projektów i umieszczono go na liście rankingowej konkursu 1/POKL/5.2.1/2008 ogłoszonego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie. Umowę o dofinansowanie Projektu podpisano w dniu 06 stycznia 2009r. Na realizację Projektu Ministerstwo przyznało dofinansowanie w formie dotacji rozwojowej w łącznej kwocie nieprzekraczającej 900 242,84 zł. Projekt nie wymaga zaangażowania dodatkowych środków finansowych Partnerów–uczestników Projektu bowiem wkład własny w wysokości łącznej 58.781,60 zł jest wkładem niepieniężnym Partnerów na które składa się wynagrodzenie uczestników Projektów (pracowników poszczególnych jednostek samorządu terytorialnego) obliczane za godziny pracy w dniach,w których odbywa się szkolenie.

Projekt realizowany jest przez okres 18 miesięcy od 1 lutego 2009r. do 31 lipca 2010. Partnerzy Projektu są przekonani,że wysokie wartości merytoryczne projektu przyczynią się do zwiększenia umiejętności zarządczych i kompetencji psychospołecznych kierowników oraz podniesienia poziomu specjalistycznej wiedzy i sprawności wykonywania zadań urzędników, co przełoży się na poprawę obsługi klienta w 6 urzędach. Uczestniczenie w Projekcie umożliwia także wymianę doświadczeń pomiędzy jego uczestnikami, wzbudzenie dyskusji i szerzenie dobrych praktyk w środowisku lokalnym.

Uczestnicy szkoleń

Szkolenia kierowane są do pracowników urzędów gmin/miast z powiatów:

  • człuchowskigo (Gmina Czarne, Gmina Człuchów)
  • bytowskiego (Gmina Bytów, Gmin Lipnica, Gmina Tuchomie, Miasto i Gmina Miastko)

Liczba odwiedzin: 1741
Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Nimfa Kompleks Basenowo-RekreacyjnyMUZEUM ZACHODNIOKASZUBSKIE W BYTOWIEBiblioteka Miejska w BytowieStrategia Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze SłupiWyślij pocztówkęPUP BytówStarostwo Powiatu BytowskiegoWodociągi noweRLGRBIZNES.GOVBPPGrobonetWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku

Stopka

Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Pozyskane dotacje
Zamknij