Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bytów – edycja 2021
Podpisanie umowy
11 października 2021
11 października 2021 r. zawarto umowę dotacji pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, a gminą Bytów na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bytów – edycja 2021”.
Zadanie realizowane jest w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Kwalifikowany koszt zadania wynosi: 32 287,00 zł.
Okres realizacji zadania: marzec-maj 2022 r.
Zadanie jest dofinansowane ze środków WFOŚiGW w Gdańsku: www.wfos.gdansk.pl.
Kwalifikowany koszt zadania wynosi: 32 287,00 zł.
Okres realizacji zadania: marzec-maj 2022 r.
Zadanie jest dofinansowane ze środków WFOŚiGW w Gdańsku: www.wfos.gdansk.pl.