Komunikaty dot. koronawirusa
Komunikat Zarządu Spółki Wodociągi Miejskie Bytów
16 marca 2020
z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie obsługi odbiorców usług wodociągowo-kanalizacyjnych.
W trosce o bezpieczeństwo odbiorców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa oraz działając prewencyjnie informuję, że od poniedziałku 16 marca br. Spółka Wodociągi Miejskie Bytów zawiesza czasowo do odwołania bezpośrednią obsługę odbiorców usług wodociągowo-kanalizacyjnych.
Jednocześnie informuję, że Spółka nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynna dla interesantów.
Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim drogą elektroniczną lub telefoniczną. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Zachęcam do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyt w urzędach. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Apeluję do odbiorców usług, aby korzystali z tych możliwości załatwiania spraw.
W sprawach niecierpiących zwłoki, możliwe są wyłącznie wizyty w Centrum po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel. 59 822 22 03, 59 822 32 73).
Wszystkie zapłaty za faktury można dokonywać przelewem lub przez bankowość elektroniczną.
Kasa w Spółce od 16 marca 2020 r. będzie nieczynna do odwołania.
Powyższe uregulowania mogą stanowić pewną niedogodność – ale są one konieczne w trosce o bezpieczeństwo odbiorców usług.
Jednocześnie informuję, że Spółka nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynna dla interesantów.
Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim drogą elektroniczną lub telefoniczną. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Zachęcam do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyt w urzędach. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Apeluję do odbiorców usług, aby korzystali z tych możliwości załatwiania spraw.
W sprawach niecierpiących zwłoki, możliwe są wyłącznie wizyty w Centrum po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel. 59 822 22 03, 59 822 32 73).
Wszystkie zapłaty za faktury można dokonywać przelewem lub przez bankowość elektroniczną.
Kasa w Spółce od 16 marca 2020 r. będzie nieczynna do odwołania.
Powyższe uregulowania mogą stanowić pewną niedogodność – ale są one konieczne w trosce o bezpieczeństwo odbiorców usług.