Koronawirus
- JesteÅ› tutaj:
- Strona główna
- Dla mieszkańca
- Koronawirus
Komunikat Zarządu Spółki Wodociągi Miejskie Bytów
16 marca 2020
z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie obsługi odbiorców usług wodociągowo-kanalizacyjnych.
W trosce o bezpieczeÅ„stwo odbiorców i konieczność podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„ ograniczajÄ…cych rozprzestrzenianie siÄ™ koronawirusa oraz dziaÅ‚ajÄ…c prewencyjnie informujÄ™, że od poniedziaÅ‚ku 16 marca br. SpóÅ‚ka WodociÄ…gi Miejskie Bytów zawiesza czasowo do odwoÅ‚ania bezpoÅ›redniÄ… obsÅ‚ugÄ™ odbiorców usÅ‚ug wodociÄ…gowo-kanalizacyjnych.
JednoczeÅ›nie informujÄ™, że SpóÅ‚ka nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynna dla interesantów.
Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim drogą elektroniczną lub telefoniczną. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
ZachÄ™cam do zaÅ‚atwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie majÄ…, mogÄ… go potwierdzić za poÅ›rednictwem bankowoÅ›ci elektronicznej, bez koniecznoÅ›ci wizyt w urzÄ™dach. Ta metoda pozwala wszcząć każdÄ… sprawÄ™, a także skÅ‚adać pisma i wiÄ™kszość wniosków wraz z zaÅ‚Ä…cznikami.
ApelujÄ™ do odbiorców usÅ‚ug, aby korzystali z tych możliwoÅ›ci zaÅ‚atwiania spraw.
W sprawach niecierpiÄ…cych zwÅ‚oki, możliwe sÄ… wyÅ‚Ä…cznie wizyty w Centrum po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel. 59 822 22 03, 59 822 32 73).
Wszystkie zapłaty za faktury można dokonywać przelewem lub przez bankowość elektroniczną.
Kasa w SpóÅ‚ce od 16 marca 2020 r. bÄ™dzie nieczynna do odwoÅ‚ania.
Powyższe uregulowania mogÄ… stanowić pewnÄ… niedogodność – ale sÄ… one konieczne w trosce o bezpieczeÅ„stwo odbiorców usÅ‚ug.
JednoczeÅ›nie informujÄ™, że SpóÅ‚ka nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynna dla interesantów.
Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim drogą elektroniczną lub telefoniczną. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
ZachÄ™cam do zaÅ‚atwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie majÄ…, mogÄ… go potwierdzić za poÅ›rednictwem bankowoÅ›ci elektronicznej, bez koniecznoÅ›ci wizyt w urzÄ™dach. Ta metoda pozwala wszcząć każdÄ… sprawÄ™, a także skÅ‚adać pisma i wiÄ™kszość wniosków wraz z zaÅ‚Ä…cznikami.
ApelujÄ™ do odbiorców usÅ‚ug, aby korzystali z tych możliwoÅ›ci zaÅ‚atwiania spraw.
W sprawach niecierpiÄ…cych zwÅ‚oki, możliwe sÄ… wyÅ‚Ä…cznie wizyty w Centrum po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel. 59 822 22 03, 59 822 32 73).
Wszystkie zapłaty za faktury można dokonywać przelewem lub przez bankowość elektroniczną.
Kasa w SpóÅ‚ce od 16 marca 2020 r. bÄ™dzie nieczynna do odwoÅ‚ania.
Powyższe uregulowania mogÄ… stanowić pewnÄ… niedogodność – ale sÄ… one konieczne w trosce o bezpieczeÅ„stwo odbiorców usÅ‚ug.