Aktualności
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Dla mieszkańca
- Aktualności
GRANTY PPGR – nabór uzupełniający
9 stycznia 2023
Burmistrz Bytowa ogłasza nabór uzupełniający w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".
W wyniku powstania oszczędności poprzetargowych, ogłasza się dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowana lata 2014-2020. Zachęcamy uprawnione rodziny – rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Bytów, którzy dotychczas nie skorzystali z programu, do złożenia oświadczenia uczestnictwa.
Do kogo skierowany jest program?
Uczniowie szkół podstawowych, szkół średnich, oddział zerówka przy oddziale szkolnym (dzieci podlegające obowiązkowi szkolnemu: 6 latki, rocznik 2016) z terenu gminy Bytów (z programu wyłączeni są studenci). Warunkiem udziału w konkursie jest pokrewieństwo ucznia z krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym , który był pracownikiem w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (nie dotyczy rodzin pracowników Spółdzielczych Kółek Rolniczych –SKR).
Uprawnionymi do złożenia dokumentów (zakwalifikowania dziecka do otrzymania wsparcia) są osoby, które spełnią łącznie 4 warunki wskazane w oświadczeniu, tj.:
Komplet dokumentów należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie od 10 do 23 stycznia 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytowie (ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, Wydział Rozwoju Lokalnego i Promocji, pokój nr 315) w godzinach pracy urzędu, poniedziałki 8:00-16:00, wtorek- piątek 7:00-15:00. Dokumenty należy złożyć osobiście, celem sprawdzenia ich kompletności. Osoba do kontaktu: Weronika Wnuk Lipińska, tel.: 59 822 89 16
UWAGA!
Złożenie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony w ilości nie przekraczającej wartości oszczędności. Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń.
Złożenie zgłoszenia niekompletnego, zawierające braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia.
Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wykaz wymaganych dokumentów:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego lub Oświadczenie dla ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność – które będzie podstawą do złożenia wniosku.
2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
3. Oświadczenie o wyborze sprzętu, powiązania rodzinne i RODO
4. Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR tj. świadectwo pracy, zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie, legitymacja ubezpieczeniowa, dowód osobisty (stary) z wpisem o zatrudnieniu, kartoteka wynagrodzeń, itp.
5. kserokopia legitymacji szkolnej (jeżeli uczeń posiada), deklaracji zgłoszeniowej ZUS do ubezpieczenia, zaświadczenia ze szkoły lub inne dokumenty z których będzie wynikać adres zamieszkania ucznia oraz potwierdzenie nauki w szkole.
6. potwierdzenie stopnia pokrewieństwa w linii prostej krewnego pracującego niegdyś w PPGR z uczniem wymienionym w oświadczeniu (kserokopia aktu urodzenia dziecka, aktu urodzenia rodziców ewentualnie również dziadków).
Do kogo skierowany jest program?
Uczniowie szkół podstawowych, szkół średnich, oddział zerówka przy oddziale szkolnym (dzieci podlegające obowiązkowi szkolnemu: 6 latki, rocznik 2016) z terenu gminy Bytów (z programu wyłączeni są studenci). Warunkiem udziału w konkursie jest pokrewieństwo ucznia z krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym , który był pracownikiem w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (nie dotyczy rodzin pracowników Spółdzielczych Kółek Rolniczych –SKR).
Uprawnionymi do złożenia dokumentów (zakwalifikowania dziecka do otrzymania wsparcia) są osoby, które spełnią łącznie 4 warunki wskazane w oświadczeniu, tj.:
- dziecko zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) Pani/Pana, który pracował i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej
- dziecko wskazane w niniejszym oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020, 2021, 2022), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy, np. ARMIR, PCPR, PFRON, itp.)
- uczeń nie brał udziału w pierwszym naborze PPGR (nie otrzymał laptopa, komputera stacjonarnego lub tableta).
Komplet dokumentów należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie od 10 do 23 stycznia 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytowie (ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, Wydział Rozwoju Lokalnego i Promocji, pokój nr 315) w godzinach pracy urzędu, poniedziałki 8:00-16:00, wtorek- piątek 7:00-15:00. Dokumenty należy złożyć osobiście, celem sprawdzenia ich kompletności. Osoba do kontaktu: Weronika Wnuk Lipińska, tel.: 59 822 89 16
UWAGA!
Złożenie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony w ilości nie przekraczającej wartości oszczędności. Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń.
Złożenie zgłoszenia niekompletnego, zawierające braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia.
Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wykaz wymaganych dokumentów:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego lub Oświadczenie dla ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność – które będzie podstawą do złożenia wniosku.
2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
3. Oświadczenie o wyborze sprzętu, powiązania rodzinne i RODO
4. Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR tj. świadectwo pracy, zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie, legitymacja ubezpieczeniowa, dowód osobisty (stary) z wpisem o zatrudnieniu, kartoteka wynagrodzeń, itp.
5. kserokopia legitymacji szkolnej (jeżeli uczeń posiada), deklaracji zgłoszeniowej ZUS do ubezpieczenia, zaświadczenia ze szkoły lub inne dokumenty z których będzie wynikać adres zamieszkania ucznia oraz potwierdzenie nauki w szkole.
6. potwierdzenie stopnia pokrewieństwa w linii prostej krewnego pracującego niegdyś w PPGR z uczniem wymienionym w oświadczeniu (kserokopia aktu urodzenia dziecka, aktu urodzenia rodziców ewentualnie również dziadków).
Pliki do pobrania:
- 1a. Wzór_oświadczenia_rodzicaopiekuna_prawnego (PDF, 611.34 KB, ilość pobrań: 979)
- 1b. Wzór_oświadczenia_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu (PDF, 614.51 KB, ilość pobrań: 887)
- 2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (PDF, 371.59 KB, ilość pobrań: 837)
- 3. Oświadczenie o wyborze sprzętu i powiązaniach rodzinnych (PDF, 398.97 KB, ilość pobrań: 915)
- Klauzula informacyjna RODO (DOCX, 95.13 KB, ilość pobrań: 807)
- regulamin_konkursu_grantowego (DOCX, 123.04 KB, ilość pobrań: 772)